Mindent a csomagok biztonságáért!

Mit teszünk mi?

Az ünnepek közeledtével egyre nő az online megrendelt termékek száma és néhány webshopban egyre több olyan terméket rendelnek főleg ilyenkor, mely könnyedén megsérülhet, összetörhet a szállítás során. A Webshippynél nagy gondot fordítunk arra, hogy a termékeket szakszerűen csomagoljuk, mindent próbálunk úgy védeni, hogy elkerüljük a nem várt káreseményeket. A megrendeléseket a méretük, a súlyuk és a törékenységük alapján futártasakba, légpárnás borítékba, vagy dobozba csomagoljuk, szükség szerint térkitöltő fólia felhasználásával. A csomagolóanyag kiválasztásakor igyekszünk a saját szakmai megítélésünkre hagyatkozni, emellett természetesen figyelembe vesszük a webáruházak egyéni preferenciáit, amiket a Webshippy Admin rendszerben a Beállítások / Szállítási és csomagkezelési beállításokoldalon állíthatnak be.

A csomagolóanyagok díjazása továbbra is 50 Forintig része a csomagkezelési díjnak. Az ettől eltérő csomagolóanyagok, töltőanyagok költségét a mindenkori érvényes online árajánlatunk tartalmazza.

Noha megpróbálunk mindent megtenni, hogy óvjuk a megvásárolt termékeket, előfordulhat sajnos, hogy a kiszállítás során sérülten érkezik meg a termék a vásárlóhoz.

Mit tegyek, ha sérülten érkezik a vásárlóhoz a csomag?

A GLS futárcéggel kialakított stratégiai együttműködésünk értelmében a sérülten érkezett csomagokra speciális eljárást vezettünk be, mely megkönnyíti a káresemények bejelentést. Emellett biztosítja az eljáráshoz szükséges jogi kereteket annak érdekében, hogy a vásárlók a legkevesebb kellemetlenséget érzékeljék az eset kapcsán.

Azonban ahhoz, hogy minden flottul menjen, szükséges, hogy Te is megfelelően kommunikáld a teendőket a vásárlóiddal, elkerülve ezzel a félreértéseket és felgyorsítva az ügyintézés folyamatát.

Mit kommunikáljak a vásárlóimnak?

Célszerű a webáruház “Garancia és vásárlástól való elállás” szekciójában feltüntetni, hogy mi a teendő, ha valaki sérült csomagok kapott. A legbiztosabb az, ha mindenki alaposan szemügyre veszi a csomagot, amikor azt átveszi a kézbesítő futártól. Sokszor már a csomagoláson is látszódik, ha sérülés történt, ilyen esetben érdemes azonnal kérvényezni a Kárjegyzőkönyv felvételét. A futár készséggel kitölti az adatokat, így azonnal megkezdődik az eset kivizsgálása. Ha az azonnali kárjegyzőkönyv elkészítésére nincs lehetőség, vagy elsőre nem látszik külsérelmi nyom a csomagoláson, úgy a vásárlónak három nap áll rendelkezésre, hogy a káreseményt jelezze a szállítmányozó partner felé. Fontos, hogy ahhoz, hogy a biztosító megfelelően ki tudja vizsgálni az ügyet, a vásárlónak meg kell tartania az eredeti csomagolást és a csomag teljes tartalmát.

Hogyan tudják jelezni a vásárlóim, ha káresemény történt?

A Webshippy erre kialakított felületén Te is és a vásárlóid is könnyedén bejelenthetik, ha sérülten kaptak egy terméket. Az online adatlap kitöltését követően, a bejelentett káreseményt azonnal kommunikáljuk a szolgáltató felé, így biztosítva, hogy az ügyintézés a lehető leggyorsabb legyen. Használd az alábbi linket a káresemények bejelentéséhez. www.webshippy.com/karbejelentes

A Webshippynél megteszünk mindent, hogy a csomagokat a lehető legkevesebb kár érje a szállítás során, de sajnos az alvállalkozó partnereink által okozott károkért csak ők tudnak felelősséget vállalni. Amit biztosítani tudunk az a gördülékeny kommunikáció és támogatás a káresemény mielőbbi rendezése érdekében.

Tudtad?

A GLS Exchange – cserecsomag szolgáltatásával könnyedén küldhetsz a vásárlóidnak úgy csomagot, hogy a kézbesítő futár a korábban kiszállított terméket visszahozza a Webshippy raktárába.
Forrás: http://www.webshippy.com