Gyakran Ismételt Kérdések

 

Termékeinket kávék, teák és egyéb forró és hideg italok ízesítésére ajánljuk. Különleges megjelenésük, praktikus használatuk kellemesebbé teszi a teázás és kávézás élményét.

Szeretnénk, hogy a manufakturális eljárással, természetes alapanyagokból és (barna) nádcukorból készült termékeink természetesen tegyék kellemessé és különlegessé a hideg és meleg italok fogyasztását és örömmel tölt el bennünket, ha stílust és exkluzivitást varázsolhatunk a hétköznapi megszokásokba.

1.Miért különlegesek ezek a termékek?

Nagy öröm számunkra, hogy termékünk díjat nyert a Kereskedelmi és Iparkamara által kiírt, a kézműves szakma elismerését szolgáló pályázaton, így termékeink egyedi és kiváló minőségét egy szakmai zsűri is elismerte, amelyet a Magyar Kézműves Remek díjjal jutalmazott.

1.1. Formára préselt kockacukor:

  • egyedüli újdonságnak számít a piacon,
  • természetes alapanyagokból és természetes színezékek felhasználásával készül,
  • barna színű termékeink barna nádcukorból készülnek, melyeket néhány csepp karamellel bolondítunk.

1.2. Kandiscukor/kristálycukor pálcáink:

  • kizárólag nádcukor felhasználásával készülnek,
  • folyékony karamellel ízesített változatait az újdonságokra vágyó, különleges ízeket preferálóknak ajánljuk barna kandiscukor pálca formájában,
  • merész színeinek köszönhetően koktélok izgalmas kiegészítője. Innovatív édesítő és díszítő elem, amely keverőpálcaként is különleges, stílusos megoldást nyújt fogyasztójának.

1.3. Termékeink manufakturális eljárással készülnek:

  •  magas minőségi elvárásoknak megfelelve, lényegesen kisebb mennyiségben kerülnek piacra, mint az iparilag előállított termékek,
  • díszdobozának és csomagolásának köszönhetően kiváló ajándékötlet,
  • esküvői köszönet ajándékok területén is újdonságnak számítanak,
  • rendezvények cukrászati termékek különleges gasztronómiai dekorációs kellékei.

2. Hogyan készülnek a formára préselt kockacukrok és a kandis-/kristálycukor pálcák?

Termékeink változatos formavilágát manufakturális préselt technikával érjük el, míg a kandis/kristálycukor pálcák speciális kristályosodási technológia eredményeképpen születnek, folyamatos ellenőrzés mellett, magas minőségi követelményeknek megfelelve a gondos emberi munka eredményeként.

3. Milyen alapanyagból készülnek a termékek?

Formára pérselt termékek nádcukor felhasználásával, kizárólag természetes színezékeknek köszönhetően kapják színüket, ennek megfelelően divatos pasztell árnyalatban érhetők el. A természetes színezék napfény és UV hatására veszíthet színerejéből, ezért hosszabb távon mindenképpen fénytől védett helyen tanácsos tárolni a terméket. A kandis/kritálycukor pálcák alapanyaga fehér és barna nádcukor. A barna színű termékek aromáját folyékony karamell hozzáadásával emeljük ki, míg az extrém, koktélokhoz is tökéletesen illő színeket természetazonos színezékekkel érjük el. Pasztell válogatásunk természetes színezékekkel színezett.

4. Kik rendelhetnek a webáruházból?

A webáruházból bárki rendelhet, aki elfogadta az ÁSZF-ben foglaltakat. A hírlevélre feliratkozók akciókról, a céget érintő és számukra fontos információkról kapnak értesítést. A webáruházból cukrászdák és kávézók valamint viszonteladók is rendelhetnek. A kedvezmények igénybevételéhez kérjük jelezze vásárlási szándékát az info@coffeelovers.hu e-mail címen és elküldjük a szerződéskötéshez szükséges információkat.

5. Milyen fizetési módok közül választhatok?

Webáruházunkban három fizetési lehetőség közül választhat:

5.1. PayPal fizetés

5.2. Banki átutalás esetén Önnek egy egyszerű internet bankos átutalást kell kezdeményeznie cégünk felé a következő adatokkal:

• Bankszámlaszám: MKB Bank Zrt. 10300002-10676188-49020019
• Kedvezményezett: Coffee Lovers Kft.
• Megjegyzésben kérjük tüntesse fel a RENDELÉSI SZÁMÁT!
• Kérjük ügyeljen arra, hogy pontosan annyi összeget utaljon, amennyi a megrendelésében áll.

Amennyiben nem rendelkezik internet bankkal, úgy ugyanezen adatokkal egy MKB bankfiókon belül is befizetheti az összeget.

5.3. Utánvétes fizetésre is lehetősége van, ebben az esetben csomag kézbesítésekor a futár részére kell a feltüntetett összeget készpénzben kifizetni.

6. Milyen szállítási módok közül választhatok?

Házhoz szállítás esetén a csomagot a GLS futárszolgálat szállítja ki – előtte SMS-ben értesítést küldenek a futár telefonszámával, az esetleges egyeztetés megkönnyítése érdekében.  A kézbesítés munkaidőben, jellemzően 8 és 17 óra között történik. Sikertelen kézbesítés során a futár igyekszik lehetősége szerint telefonon egyeztetni, ha ez nem lehetséges, értesítést hagy. A futár a rákövetkező napon újra megkísérli a kiszállítást, ám ha másodszorra is sikertelen a kiszállítás, akkor az árut a visszahozza telephelyünkre, és a megrendelést töröljük.

7. Mennyi időbe telik, amíg megkapom a rendelésemet?

A feladástól számított 2 napon belül várható ( a feladásról értesítést küldünk).

8. Nagykereskedő vagyok, kávézót, cukrászdát vezetek. Vásárolhatok-e a webáruházból és milyen feltételekkel?

Természetesen igen, viszonteladói árakért regisztráljon a „Regisztráció” menüpontban valamint jelezze igényét az info@coffeelovers e-mail címen. A végleges regisztrációt cégünknél megelőzi egy adatellenőrzés, amely eredményéről e-mailben vagy telefonon értesítjük és ezután vásárolhat a nagykereskedelmi árakon.

9. Nagy tételben szeretnék vásárolni végfogyasztóként, van-e lehetőség ebben az esetben is kedvezmények igénybe vételére?

Kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot az info@coffeelovers e-mail címen, és a pontos igény ismeretében egyedi árajánlatot adunk.

10. Reklamáció, sérült csomag, hibás szállítás:

  • ha külsérelmi sérülést lát a csomagon, akkor ne vegye át. Ebben az esetben kérjük, hívja fel vállalkozásunkat és tájékoztasson minket erről a tényről. Amennyiben átveszi a csomagot, abban az esetben azonnal bontsa ki és ellenőrizze annak tartalmát. Ha szállítási sérülést észlel, soron kívül hívja fel vállalkozásunkat és vetessen fel jegyzőkönyvet a sérülésről, hogy a lehető legrövidebb időn belül intézkedhessünk. Amennyiben Ön a kézbesítés napján nem jelez sérülést, úgy vállalkozásunk erre vonatkozóan reklamációt nem fogad el.
  • amennyiben nem azt (azokat) a termékeket kapja meg a csomagban, amelyeket megrendelt, úgy email-ben vagy telefonon soron kívül értesítsen minket.

Amennyiben a vásárlás során bármilyen panasza merül fel, úgy azt kérjük jelezze emailben az info@coffeelovers.hu címen vagy telefonon a 70 381 1178-es telefonszámon. A reklamációkat minden esetben kivizsgáljuk és a bejelentést követő 8 napon belül választ adunk, indokolt esetben a terméket cseréljük. Ha ezen az úton nem sikerül panaszát rendezni, forduljon fent említett felügyeleti szerveinkhez.